на http://www.mmo-champion.com/
опубликованы предварительные патчноты..... я если честно в замешательстве...
что первое бросается в глаза -
Any dungeons that previously dropped Emblems of Heroism or Valor, such as Naxxramas or Heroic Halls of Stone, will now drop Emblems of Conquest instead. Emblems of Conquest can still be converted to Valor or Heroism.
The heroic dungeon daily quest will now reward 2 Emblems of Triumph and the normal daily dungeon quest will reward 1 Emblem of Triumph.
Перевод: Эмблем героизЬма и доблести больше не будет, их заменит новая валюта - эмблемы завоевания которые дропались в Ульде25
плюс за дейлики будут давать новые Эмблемы Триумфа.
Интересно что станет с валютными запасами персонажей и как изменятся цены у вендоров ибо получается что сразу после героиков можно будет купить предметы уровня Т8 ?
Block Value: The amount of bonus block value on all items has been doubled. This does not affect the base block value on shields or block value derived from strength.
Блок: количество блока на всех вещах удвоено. Это не касается базового блока на щитах и блока, получаемого от силы.
танки радуются...
Seal of Blood: This ability has been removed.
Seal of the Martyr: This ability has been removed.
а ретрики плачут имхо....
с другой стороны
Seal of Vengeance and Seal of Corruption: These seals have been redesigned to deal substantially more damage. Now, once a paladin has 5 copies of the debuff from these seals on his or her target, on each swing the paladin will deal 33% weapon damage as Holy, with critical strikes dealing double damage.
ретриков вынуждают использовать именно эту печать....
Shield of Righteousness: Now deals 100% of shield block value as damage instead of 130%.
хз как скажется в связи с увеличением блока.. по отношению к предыдущему получается что будем наносить около 200% вместо 130%
имхо опять бафают танков....
Sacred Shield: When a paladin casts Flash of Light on a target with this buff, they also now place a heal over time effect on the target, healing that target for 100% of the Flash of Light amount over 12 seconds.
дают извращенный ХоТ ... мде...
Protection
Ardent Defender: Redesigned. Currently, any damage taken by the paladin while at 35% health or below is reduced. Instead, any attack that would reduce the paladin to 35% health or below has its damage reduced. In addition, once every 2 minutes an attack that would have killed the paladin will fail to kill, and instead set the paladin's health to 10/20/30% of maximum.
О_О мы блин бессмертныыыы!!!!
Illumination: This talent now returns 30% of the mana cost of the spell instead of 60%
тваааариииии!!!!1111
и инту понизилиииии....... придется собирать МП5 =(((((((((((((
Beacon of Light: The healing amount on the Beacon of Light target is now based on the total healing done (including over-healing) instead of the effective healing done. Radius increased to 60 yards. Multiple Paladins can now have this active on the same target. Buff indicating a player is within range of the Beacon target is no longer displayed.
а вот это хорошо.... теперь нам на порядок проще будет держать танков..
патчноты оставляют какое то двойственное впечатление.....